Sunday, June 9, 2013

Exposed by Beth B על בורלסק והסרט

השראות מגיעות כשלא מצפים להן. כך קרה לי הערב כשראיתי את הסרט הנהדר Exposed של Beth B.
הסרט מדבר על סצנת הבורלסק העכשווית של ניו יורק. הסצנה הניאו בורלסקית הבועטת והבולטת של ניו יורק. סצנה בה את לא "צריכה" להיות שומדבר ואת חייבת להיות הכל.

הסרט הדקומנטרי המושלם הזה מספר על גיבורות וגיבורי סצנת הבורלסק הניו יורקית שיש להם כל כך הרבה מה להגיד והם עולים על הבמה כדי להביע, כדי להתקבל על ידי הקהל מצד אחד, אבל בתנאים שלהם.


האמנים האלה הם אמנים בקנה מידה בינלאומי. לכל אחד מהם יש כישרון יוצא דופן בתחום אחר, ולראות מופע שלהם על הבמה גורם לך לחוות משהו אחר, לצאת אחרת. 

 אני זוכרת את הפעם הראשונה שראיתי מופע בורלסק חי. זה היה בקוני איילנד, וזה היה מופע בו השתתפו Julie Atlas Muz, Bambi the Mermaid, Mat Frazer ורבים אחרים. המופע נקרא This Or That והוא היה מופע בורלסק קורע מצחוק.





המופע הסתיים, כמו שאתם יכולים לראות, כשבמבי ובאני לאב מרחו את עצמן בשוקולד וליקקו אותו זו מזו.
אני זוכרת שהייתי בהלם מהכאוס שהם עשו על הבמה מצד אחד, ומצד שני מכאב הבטן שהיה לי מרוב שצחקתי. אני גם זוכרת שהתפעלתי עד עמקי נשמתי מהאומץ שהיה להן להעלות את עצמן כך על הבמה, מכמות החשיפה והפתיחות שהן הביאו איתן לבמה.
קינאתי עמוקות באומץ שלהן. אני עדיין מקנאה.

בערב שאחרי הלכנו לראות את מאט פרייז'ר מופיע ב-Slipper Room. גם את בעליו של המקום הזה אפשר לראות בסרט הנפלא Exposed.
גם שם המופעים היו חסרי מעצורים. אני זוכרת שראיתי את Bunny Love והתפעלתי מהאומץ שלה ללכת עד הסוף עם הדמות שלה, את במבי שהופיעה על הבמה עם קטע הלובסטר שלה וכמובן את מנחה הערב האגדי מאט פרייז'ר והסקס-אפיל האינסופי שלו:

את חלק מהאנשים המופיעים בסרט הזה יצא לי להכיר באופן אישי כשהופעתי עם בן זוגי Captain Howdy בקוני איילנד, ניו יורק. למעשה מי שחיבר אותנו לאנשי קוני איילנד היה מאט פרייז'ר בעצמו.

הרגשתי שאני הקטנה במגרש של הגדולים עכשיו, והיתה בי גאווה גדולה כמו גם פחד עצום. פחד עצום שעלה בי גם היום בערב כשישבתי לראות את הסרט הבאמת כל כך נפלא הזה.


הנה אני אחרי ההופעה בקוני איילנד, מאחורי הקלעים ועדיין לא מאמינה שזה קורה (כן הייתי בלונדינית :) )
 

*     *     *

כשהסתיים הסרט הערב אמרתי לחברתי האהובה מיצי שאני מרגישה שאני כל כך סטרילית באמנות שלי לעומת האנשים הענקיים האלה שפשוט נוגסים בכל נושא בו הם עוסקים, לועסים אותו וחותכים אותו לחתיכות קטנות. כמה אומץ.
אני מרגישה שאני עדיין מחפשת את האומץ לצאת מגבולות האסטתיקה, להפסיק לנסות להיות כל כך מושלמת ופשוט להתאבד על זה.

אני מרגישה שאיפשהו בכמה יצירות שלי כמו Oh-My! התעסקתי בתסכול הזה של הרצון להיות מושלמת כל הזמן, ואולי זה הכיוון שאני צריכה ללכת אליו, אבל עם יותר אומץ וביצים. ואולי הסרט הזה ייתן לי את הדחיפה הזו שאני זקוקה לה לצאת ולנגוס.

לכו לראות אותו!!! סרט מצויין!!!
קישור לעמוד הפייסבוק של הסרט
קישור לפרטי ההקרנה של הסרט בארץ  


No comments:

Post a Comment